Bahser03 ben de spinal anestezi ile sezaryen yapalı 4.5 ay oldu. Eğilince, bir süre eğilerek iş yapınca falan doğrulamıyorum resmen. Omuriliğime bıçak saplanıyormuş gibi oluyor.
Bunun için doktora giden var mı acaba fizik tedaviye falan mı gitmek gerekir