Merhaba hanimlar size yazmak istedim eskiden lazimliga otrmak istemezdi zorla otrturdum ama bu aralar otrttugumda yapiyo cisini ve 4 5 saat tutabiliyo dun aksamdan beri hic pantalonunu islatmadi ta ki biraz onceye kadar defalarca otrmasina ragmen yapmadi ama otrdugundan iki dakika sonra bahceye cikip yapti delirmek uzereyim kizmak istemiyorum ama gerckden cok sinir bozucu bi durum kucuk de degil artik 4 une giricek