Selam arkadaşlar kızım pişik oldu ve bir türlü geçmiyor kullandıklarım;
Sudocrem
Nivea
Hametan
Hamazinc
Kantaron yağı
Travazol
Eczane karışımı
Mustela
Şu Fotoğraftakinden daha da beter oldu
Gün içinde ıslak mendil kullanmıyorum krem sonrası havalandırıyorum hatta 1-2 saat açık bıraktığım da oluyor ama yok geçmiyor
Dr şimdi desitin mor kullanın demiş bir de anestol+fito karıştırıp sürün yazmış kullanan varsa işe yaradı mı şu an delik deşik ve kanıyor
Bu şekilde olan pişikleri nasıl geçirdiniz çaresiz kaldım 😭