Shgll11 aynı sorun salı akşaöından beri bebeğimde var. Önce bikaç noktaydı backlarda kolda. Önmsemedim sıcaktandır diye somra gittikçe dağıldı çoğaldı halada yayılmaya devm ediyor. Kızrıklıklar leke seklindemi pütürü varmı canm. Bizimki sadece keke duruyor şuan kollarda bacaklarda elde aykta boynunda var yüzüne doğru yayılmaya başladı. Bugun doktora götrdüm el ayak ağız hastalığı olmuş. :( 1 hafta sonra geçmz daha da kötü olur ve ateşi çıkarsa acile gete dedi malum bayram haftasındayız. İnşallah geçer ya çok huysuzluk yaptı bu hastalık ağlıyor devmlı kaşınıyor galiba :(( sanki geçmicek gibi bide yayılıyor sabahları sönük duruyor akşam çok kızarıyor bn alerji sandım herkes isilk feln dedi ama değilmiş. En son postumdada paylaştım yorumlrımda bulabilirsin resimli