Ben özelde yaptırdım 4 aylıkken iyiki yaptırmışım şuan 16 aylık oğlum 1 haftada iyileşti tabi çok hassas bir süreçti doktor bize uyuşturucu verdi böyle bir şırınganın içinde her ağladığında damlattım ve iki gün yetti sadece ama en azından yanık acısını çekmedi oğlum 🙏🙏