merhaba sevgili anneler
41+5 te doğumum gerçekleşti.4 ay 23 günlüğüz. Uyku gerilemesi haftası geçmiş bitmiş gözüksede 4 gündür felaket durumdayız. 4 gün öncesi yaşadıklarımız uyku gerilemesi zannediyordum ama şu 4 gün öncesini unutturdu. Gece katılarak ağlıyor ve asla ama asla yatmıyor. Öncesinde de benzer durumu yaşadık ama 10 dakika içinde sakinleşip uykuya geçiriyorduk şimdi 2 saati buluyor 4 gündür. Aceba uyku gerilemesi dönemine yeni mi giriyoruz? Varmı bizim durumumuzda olanlar?