babylove3003 ek gıdaya başlamamıza 2 ay kaldı o yüzden tecrübeli anneler yazabilir mi neler çok gerekli, neyle başlamalıyım
eylul19 babylove3003 merhaba ılk sebze sonra yogurt en son meyveyle baslamıstık bız.cam rende ve buhar aparatı ,suluk en gereklıler
Asyaveannesi04 babylove3003 buhar makinası baya işimi kolaylaştırıyor ona özel tabak kaşık cam rende ve Philips avent suluk aldım