Resulasafannesi Merhaba hanımlar bu ay adetim 5 gün gecikti kan testim 1.2 çıktı ama hala adet olmadım gecen ay korunmasız 1 kere ilişki oldu acaba hamile olabilirmiyim
Resulasafannesi gocebebirbayan peki ne kadar sürede yükselmeye başlar pazartesi gününe kadar yükselir mi
gocebebirbayan Resulasafannesi bilmiyorum zamanını canım. Benimkiler normal döllenme. Akışına bırakmalısın. Döllenme olduysa bile sendeki bu stresle rahme tutunamadan adet olarak atılır vücuttan