Reglim biteli 8 9 gün kadar oluyor . Arefe gününden beri bitmeyen baş dönmeleri , mide bulantıları var. Yorgunluktan olduğunu düşünüyordum ama bugün uykumu aldım hala devam ediyor . Arefe günü midem bulanınca direk test aldım negatif çıktı. İlk gebeliğimde belirti olarak akıntı ve tüm vücudumda çıkan isilik gibi sivilceler vardı başım ağrımadı midem bulanmadı bu kadar . Az önce baktım ki yine aynı sivilcelerden çıkmış . ( reglden öncede çıkar bunlar ama dediğim gibi yeni bitti ) sorum şu. Ben ne zaman test yapmalıyım? Bu kadar erken belirti verebilir mi? Çok korkuyorum 😏🙂