balbebekannesi01 Mama ve memeyle besleniyor ikizlerim hep su verdim vermeye de devam ediyorum DOKTOR a da götürdüm su verebilirsin her mamadan sonra ağzında pamukcuk oluşmasın dedi yaz sıcağı olduğu içinde muhakkak ver dedi. Düzenli su vermeye başladığımdan beri bebeklerimin ıkınma problemi bitti çok rahat kaka yapıyorlar artık. Sadece meme ile beslenen bebeklere su gerekmiyor mama veriyorsanız vermelisiniz bunu çocuğu doktora götürüp götürmemeyle alakası yok akıl var mantık var suyla mama karıştırıp veriyoruz ama iç bakalım o şekerli mamayı bu sıcaklar da ağzın, içerlerin kurumuyor mu. Bardağa koyup verin demiyoruz zaten her mamadan sonra 1 çay kaşığı versen yeter meme den sonra verme mesela