Merhaba arkadaşlar sütüm çok az oldu ve bebeğim emmediği için artmadı mama kullanmak durumunda kaldım. İlk ay aptamil verdim güzel içti ama aşırı gaz yaptı sonra hipp kullandım şu an beş aylığız ama artık severek içmiyor değiştirmeyi düşünüyorum aptamile geçsem tekrar gaz yapar mı diye korkuyorum dr evolvia önerdi kullanan var mı acaba ?