Beyaz16 Merhaba, bebeğimin dirseginden aşağısı sürekli terli ve kırmızı kırmızı benekler var isilik olduğunu düşünüyorum. Var mı böyle bir ter yaşayan ? Ve çözümü ne oldu ?
Fstk Beyaz16 kızımda çok terliyor bizde de olmuştu. Mümkünse sık sık yıkayın bebeği . Olmadı kollarını falan yıkayın , pudra sürün oraya hafiften .