Aysebrkr merhabalar, gecmis olsun öncelikle 💐 oglumdada dil bagi var, ve doktorumuz eger yemesinde icmesinde problem yoksa yaşını bekleyin dedi şükür bi sıkıntı yasamadik suana kadar, eger probleminiz yoksa sizinde emme vs, tarzinda yasini beklerseniz belki daha iyi olur sanki 🙏🏻 tabi bu benim fikrim 🥰 geçmişler olsun.