Ay kızlar ben uykuya dalamıyorum gece ya her gece bugün erken yatayım uykumu alayım diyorum ama bir bakmışım gece 3 de 2 de yatıyorum çok canım sıkılmaya başladı artık gündüz de aşırı yorgun oluyorum haliyle uykumu alamadığım için siz nasıl dalıyorsunuz gece kaçta uyursunuz ve uyurken dalmaya çalışırken ne düşünürsünüz bana tavsiye verir misiniz?