Rumuz_13 Kızlar eczacı bize dolapta saklayın dedi ama kullanacağımız zaman çok zor akıyor soğukta donmuş gibi elimizle ıstıyoruz olmuyor ters çevirip dolapta tutuyoruz olmuyor. Sizinde buz dolabında donuyor mu ilacınız nasıl kullanıyorsubuz
Atahan__ Rumuz_13 bu ilaçla ilgili saklama koşulu yanlış biliniyor bir çok post var hatta . Açılana kadar dolapta daha sonra oda sıcaklığında ve 1 ay kullanım süresi var. Kutusunun üzerinde de yazar canım
Nisan4523 Rumuz_13 Kutusunda saklama koşulları yazıyor. Eğer kullanmak için bir kez açıldıysa buzdolabında değil oda koşullarında tutmanız yeterli.
Didi44 Şöyle biraz damlatirken sallıyorum hemen geliyor. Dolapta muhafaza ediyoruz çok şükür donma olmadı.