Bir baba olarak yazıyorum.
Oğlumuz 6 günlükken şans eseri gittiğimiz doktorumuz tarafından kalbinde sorun teşhis edilip kardiyoloğa gidişimizle tanıştık bu vsd olayına.
Oğlumuzda 6-7 mm müsküler vsd 5mm asd ve sanırım buna bağlı olarak pulmoner hipertansiyon saptandı. Süreçten forumlarda okuduğumuz kadar bilgimiz var. Şuan bayram tatili dolayısıyla bekleyip cuma günü randevumuz da söylenilecek şeyleri dinleyeceğiz. Geçen hafta ameliyat şart ve bu cuma için ilaç alımına başlarız dendi.
Bizim gibi bu sıkıntıyı yaşayan dostlarım kardeşlerim bacılarım ablalarım bize bu süreçten bahdedebilirler mi?