@“yorgunanne28”#
yorgunanne28 6 ay eşim kesti ben çok ödlegim,o keserken bile bin kere dikkat et etini kesme derdim,bikac kere kovdu beni yanindan. Ama babasına hastanede refakat etmek zorunda kalınca mecbur kaldım. Parmagi tutup arkasındaki eti elimizle geri çekince rahatlıkla kesiliyor,normal bizim gibi keserken kaptırırsin.