Kızlar mama ambalajını açtıktan ne kadar süre sonra kullanamıyoruz ?
Prensesannesi63 üzerinde 4 hafta içerisinde tüketilmelidir yazıyor diye biliyorum
Prensesannesi63 kutunun arkasında yazıyor bazıları 3 bazıları 4hafta
BerkJir ama kutumuz büyük ve yarısı bile gitmedi çöp mü oldu şimdi :(
mimikkralicesi bilmiyordum ben 48 gündür kullanıyorum birşey olur mu acaba 😔
Prensesannesi63 bilmiyorum canım ama brdaha vermesen iyi olur ne olur ne olmaz
Hipp mama 3 hafta
Sma da 3 hafta yazıyor ben 3 haftayı geçirmiyorum
En fazla 4 hafta