Bisracinarkartal https://resimyukle.io/r/6cXkzlfP0D Kızlar sprialim var bugün halsizlikten hastaneye gittim tüm kan test aldılar bir bakın yoktur demi inşallah yoktur ????
bebislimom Bisracinarkartal yok gibi görünüyor canım 10 ün üzerinde çıkardı en azından olsaydı diye biliyorumm
Themia Bisracinarkartal 5.3 değilmiş gercekten 😂 öyle yazdığınız için söylemiştim ama testte 0.1 yazıyor 😂
Ebruinc07 Yok bence canım hamile olmayanlar için değer 5.3 yazıyor hamile olsan değerin bir tık fazla çıkardı
Deletedmom_109 Bisracinarkartal yok emin olun 0-5.3 referans değeri sizin değeriniz 0.1 o yüzden hamilelik yok
Burculicee Bisracinarkartal hamile olmayanlar için yazma değerle sizin değeriniz aynı çıkmış ama bende yok gördüm yanlış bilgi vermeyeyim hayırlısı