Ayazzmomms hiç bişey yoksa bile iki yumurta kırıp iki üç domates doğrayıp yarım ekmekle yerim. Yıllardır böyle gece yemeği çok seviyorum. Biraz önce iki tabak mercimek çorbası üç tane haşlanmış patates gömdüm. Kilolu değilim ama aç kurt gibi yemek yerim. Karnım tok olsada zevkine yine yemek yerim. Gece 4 de uykudan kalkıp yarım ekmekle yemek gommuslugum çok var 😂😂😂 can boğazdan gelir mantığım böyle işliyor 😂