Bir hafta önce ateşle başladı 39 kadar çıktı çok inatçıydı acaba corona bile dedik sonra bugün vücudunda döküntüler oldu as alerji mi acaba dedik meğersem hastalıkmış ama sıfır iştah su bile içmiyor iştah ne zaman geri gelir yaşayan varsa yazan olursa çok sevinirim çok üzülüyorum ağzına lokma koymuyor