2 aylık İkiz bebeklerim var cuma rota aşısı oldular, kabızlık problemleri vardı ishal olabilir dediler ama 3 gün problem yoktu. Pazar çocuklarımda karın ağrısı oldu. Sürekli ıkınma, beyaz su gibi fışkırırak kusma, gaz çıkarırken yüksek tonda ağlama uyukuda inleme ve mama, meme reddi yaşıyoruz. Doktorumuz enfeksiyon olabilir dedi. Bunun gibi bir durum yaşayan yardımcı olabilecek fikir verebilecek olan varsa sevinirim.