5 aylık Aptamil başladık emmeyi bıraktı.
Mamayı kaç saate bir veriyorsunuz 2,5 saatte bir 90 cc içiyor mesela 120cc içmiyor hep 90 içiyor 2,5 saat sonra ackıyor bu normal mi ?
Acaba bu aptamil doyurmuyor mu benim bildiğim mama daha tok tutmasını lazım böyle 2,5 saate bir mama isterse battık🥲😅
Şaka bir yana daha tok tutuyor dediğiniz bir mama var mı yoksa herkes mi böyle