Kdrsmsgkcbs Tecrübeli anneler herkese selam 👋 bebeğim 42 günlük 40ımız çıktı şükür hala çorap giyiyorum ayağıma çoraba alışık değilim evim 28-29 derecelerde üşüttüğümü düşünmüyorum hala çorap giymem gerekir mi 😥
Minnakkk Kdrsmsgkcbs Kasım’da Doğum yaptım ve giymedim 😀 evim çok sıcaktı terlik giyiyordum bazen cevreye kulak asamdıgom bir lohusalım geçirdim 😂😂😂
Elele Kdrsmsgkcbs kışın Doğum yaptığım için soğuktu giyiyodum ama bence şu sıcaklarda eziyet ayağını soğuk tutma terlikle gez gezerken onun dışında bişe olmaz bence 🤷🏻♀️
tgbmhr Minnakkk aynen bende öyle çok aykırı bir lohusaydım 😂😂 lohuslaıktan mıydı bilmiyorum ama ne dedilerse hep tersini yaptım kafamdan aşağı terler boşalıyordu birde çorap 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Deletedmom136 Nisan’da doğum yaptım bi iki hafta ara sıra giydim çorap hiç sevmem bi daha da giymedim
Gnssareelmas Kdrsmsgkcbs Bende hic giymedim . Martta dogum yaptim. Bi kac gun annem kalmisti corap yelek hirka duymaktan yorulmustum usutmedim de yani hele su havada giyilmez usutulmez de
[silindi] Kdrsmsgkcbs ooo bu sıcakta mı ben giydim ama kışın doğum yapmıştım sorun olmadı terlik giysen maksat ayağın yere basmasın