1tuhafokur Zeynep0808 ben ilk başladığımızda biraz kullandım pek skıntımız yoktu hıpp i önerdiler anne sütüne em yakın dye ona başlamıştım o yüzden değiştirdik ama kullanırken bir skıntı olmadı