Bebeğim 22 aylık ve çok iştahsız yaklaşık 3 haftadan beri 2 3 lokma yiyip kalkıyor sürekli bir şeyler istiyor yemek hazırlıyorum ama sürekli kraker falan istiyor vermesem bile 3 4 lokmayı geçmiyor elleri sürekli ağzında azı dişleri mi geliyor o yüzden mi böyle bilemedim aynı sorunu yaşayanlar var mı?