Nuryngn -Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım. 2 gün önce epizyotomi dikişim açıldı. Tektar dikmiyorlarmış kendisi kaynayacakmış. Başına gelen oldumu ? Oturamıyorum, yürüyemiyorum bebeğimi yatarak emziriyorum çok zorlanmaya başladım.
15559972 Nuryngn bende doğum yaptıktan sonra bebeğim sarılık oldu baya da dikişim vardı hastanede rezillik yaşadım çocuktan tahlil aldılar kanları 3.kattan koştura koştura laboratuvara indirdim neymiş personel yokmuş daha doğum yapalı 3 gün olmuştu koştururken benimde açıldı sandalye tepesinde uyudum o halde gecelerce 25 gün sonunda ağrım geçti
Mimoza-kizim Nuryngn evet canm benimde acilmisti batikonlu ılık suya otur ve surekli sac kurutma makinesiyoe kurut asla nemli kalmasın 10 gunde iyilestim ben
Rumeysa28 Nuryngn kendini zorlamışsın yoksa açılmazdı sürekli yat bende dikişlerden sebep hep ayakta yemek yedim ayakta emzirdim sürekli yattım şükür ki sağ salim atlattım o dönemi sende dikkat et
Esma_mutlu42 Nuryngn ah kuuzm ah benim başıma geldi sadece tek dikişim açılmasına rağmen dokuz ay geçti hala kaynamadi ilaç kullanıyorum ben
GULCE02 Maalesef benimde açıldı hemde dıştaki dikişlerin hepsi brnim yaram enfeksiyon kapmıstı doğumdan 1 hafta sonra açıldı ve ben 1 hafta daha hastanede yattım hep antibiyotik verdiler sonra yaram iyileşti ve tekrar diktiler çok şükür iyiyim inşallah seninde gececek bu günler
Nuryngn GULCE02 Teşekkür ederim canım geçmiş olsun. Bende yarın gidip tekrar bi göstereyim belki krem vs verirler. Antibiyotik alıyorum ama kuru tutmakta zorlanıyorum
findiginannesi_ Nuryngn Benimde 1 dikişim açılmıştı .bebeğim uyuyunca kurutma makinasıyla her defasında kurutuyordum o bölgeyi tabi enfeksiyon kaptıktan sonra dikkat etmeye çalıştım
ENA Tekrar dikiyorlar ama o bölgenin enfeksiyondan temizlenip müdahaleye uygun duruma gelmesi gerek diye biliyorum. Bence bulunduğunuz bölgede iyi bir kadın doğumcu bulun, özel imkanınız varsa muhakkak özel olsun. Bu tarz durumlarda daha itinalılar.
Mimoza-kizim Nuryngn kaynar canm dediklerimi yap mitlaka5 batikon kurutuyo yarayı buyuk leğen aldim oturdugumd dokulmeyecek kadar doldurdum icine 2 fincan batikon doktum ciktiktan sonra sadece havlu ve kurutma makinesiyle kuruttum
Userqq Nuryngn en üstten ikisi atmıştı benimde belki 3 bilmiyorum korkumdan gitmemiştim yeniden dikerler diye iyileşince gittim. Onlarda iyileşmiş tekrar dikemeyiz demişti. Sonra dediler ki ikinci doğumun kolay olur. Sormuyo ki ikinci dusunuyomusun 🤭
Nuryngn Userqq Ahh bende bu travmalardan sonra 2.yi düşüneniyorum. Hadi diyelim oldu normal doğururmuyum asla🫣