Kızlar 2.5 aylık anneyim normal ve kolay bir doğum yaptım şükür. 7 kilo aldım hamileliğimde ve doğumdan çıktığımda eskisi gibiydim hiç kilom kalmamıştı. Odaya geldiğimde teyzmeler annemler beni bekliyordu. Seramoniden sonra çıkarlarken annemden su istedim teyzemde hemen su içme şişersin dedi koca karı hurafesi gibi geldi hemşireye sordum içebilirsin diyince içtim. Fakat sabah kalktığımda gerçekten balon gibiydim 😫 2.5 ay oldu kilom 69 ama 80 gibiyim bu durumu yaşayan var mı nasıl inecek bu şişlik 🤐