Selam anneler
İki aylık bebeğim var emzirirken bazen memeyi çekiştiriyor tek meme değil ikisinde de denedim süt az geliyor olabilir dedim fakat elleri kolları ayaklarını sürekli çok fazla hareket ettiriyor kafasını sürekli geriye atıyor. Emerken resmen bıraksam düşecek kadar hareketli. ? Her emdiğinde değil ama ara sıra oluyor böyle. Sizce bu normal mi? Doktora mı gitmeli miyim?