İyi geceler güzel anneler ve anne adayları
Çekinerek yazıyorum ama uzun süredir regl olmuyorum gebelik var ki yok mu onun icin kan verdim negatif çıktı.
Bu regl olamama problemi icin hangi doktora hangi bölüme gitmem gerekiyor internetten baktım farklı farklı şeyler yazıyor .