Nesli06 İlikli kemiği normalde suda yarım saat bekletirim ama unuttum ya direk ocağa aldım pişiyo suan😳 herzaman bekleterek kaynatırım. Bişi olur mu kızlar ya. Yıkamadım bile. Kurbandan kalan kemikleri ayırmıştım. Offf aklıma takıldı suan dökesim bile var
Deletedmom_54 Nesli06 piştikten sonra ince süzgeçten süzebilirsiniz kıl yada küçük kemik parçası olmaz