Kızlar artık sütümü her beslenme sırasında sağım yapıp vermem gerekecek biberon mu kullanmam gerekiyor? Öyleyse eger nasıl bişey alim kaşık şeklinde ucu olandan mı çeşitlerini de bilmiyorum. İlk bas cam bişey düşünmüştüm sağlık açısından ama ilerleyen zamanlarda bebegim tutma yetisini öğrendiğinde camı tutamaz gibime geliyor. Marka çeşit önerilerine açığım fikir verirseniz sevinirim 🙏🏻