AgentMom merhaba🌼 bayılıyorum kendini geliştirenlere , Ben Felsefe mezunuyum, Pedagojik formasyonum var ,sadcee bu kadar😔 10 yıl özel bir büroda memur gibi çalıştım çocuktan dolayı çıktım , şimdi kendimi geliştirmek istiyorum ve bölümümden de faydalanabileceğim bir bölüm okuyarak iş bulmak ,bir fikrin var mı , nerelerden araştırsam ne yapsam❤️