HKKubra Merhaba anneler bebeğim 11 aylık. Bu zamana kadar bebek bezi olarak prima kullandım fakat fiyatlar çok arttı bana önerebileceğiniz muadil en iyi bebek bezi nedir
eylul19 HKKubra en ıyısı sleepy bıo naturel bnce asla sızdırmıyo pısık yapmıyo.prımadan daha cok begendjm bır marka
Irmakprensesinannesi eylul19 bio natürel asiri tis kokuyor emiciligi çok kötü yani 1 kere kullndm iğrençti pişik yapmadı ama körü yani prima iyidir
eylul19 Irmakprensesinannesi emıcılıgı baya ıyı .ılk prıma kullanmıstım naylon gbı degısık kokusu vardı .baby turco denıyeyım dddım bır ara o da sızdırdı.kısıden kısıye gore degısıyor bez de denıyerek en ıyısı bulunuyor
Esumta Merhaba benim bebeğim de 14 aylık ilk 6 ay prima kullandım ama fiyatlar artınca değişmek durumunda kaldım e bebeğin kendi marka bezini kullanımorym çok güzel sızdırma ya da pişik sorunu yaşamadım deneyebilirsiniz
Irmakprensesinannesi eylul19 tabik bio natürel bayağı tıs ağır kokuyordu ben beğenmedim kzimda dogdugundna beri prima premium care yada sleepy nrml olanini kullandım halada kullniyrm
Yagizmomss HKKubra gece prima gündüz molfix sleepy baby turco pişik yapmadı hiçbiri zaten sık değiştiriyorum gündüz gece hiç değiştirmediğim için prima
Aezgi HKKubra molfix emin olun hic bir farkı yok bende 1 sene prima kullandıktan sonra cok pahalasınca gectim cok memnunum