Biz ikinci aya giricez bir hafta sonra . 4.150 gramdı en son kilosuna göre günde 600 ml içmeli dedi doktorumuz .2 saatte bir besliyorum her ögün içtiği miktar değişiyor Bazen 90 içiyor bazen 80 bazen 60-40 yani 30 bile içtiği oluyor hep değişiyor . Bide benim kız taksit taksit içiyor çok yavaş içiyor aşırı yoruluyorum. Bebeğinizin kilo alımı iyise başka bebeklerle kıyaslamayın sakın her bebek farklıdır 2 aylık olup her öğün 120 -150 içen bebekler var burda yazıyorlardı benim moralim bozuluyordu benimki neden az içiyor diye .yeni yeni atlatıyorum . Doktorumda demişti bana kıyaslama başka bebeklerle diye her bebek farklı içer .Sonuçta biz bile her öğünde aynı yemiyoruz .