Tugcem61 Bugün bebeğimin iki göz bebeğinin eşit olmadığını farkettim. Bazen normale dönüyor ama bazen böyleymiş meğersem. Bugün hiç uyumadı acaba ondan mı. Siz de böyle bişey farkettiniz mi nolur cevap verin. Birde dua edin bişey olmasın nolur
Berenarya Tugcem61 benim bebekte de var malesef korkutmak istemem ama mikroftalmi hastalığı teşhisi konuldu yani anne karninda göz gelismemis
Tugcem61 Berenarya çok geçmiş olsun. Bu dediğiniz göz için değil mi. Benim kızımda gözünğn içindeki siyah varya göz bebeğinin içindeki siyahlık onu kastediyorum. Bir de bebeğinizde bişeylere bakma takip etme durumu nasıldı. Ben sizin rahatsızlığınızı tam olarak anlayamadım. Belirtileri bide gözün durumunu söyleyebilir misiniz
Berenarya Tugcem61 evet göz içindeki siyah küçüktü ilk zamanlar belli olmuyordu ama büyüdükçe belli etmeye başladı takip ediyor nesneleri falan ama net görür mü zaman gösterecek
Beyza_ae Tugcem61 merhaba benim oğlumun da 18 Günlük Ken aynı sizin yaşadığınız gibi sol gözünün içindeki siyahın olmadığını farkettim ankarada prof doktora götürdük gözünde katarak olduğunu söyledi o alındı ve birde gözünün görme tabakasının anne karnında gelismedigini yani sol gözünün görmeyeceğini söyledi sizin bebeğinizin gozunun görüntusu nasıl acaba
Tugcem61 Beyza_ae merhaba. Benimkinin gözbebeğinin biri birazcık daha büyük götürdük çok şükür ölçünlerü yapıldı bi sıkıntı yok dedi. Ve babasının gözünde de eşitsizlik varmış yeni farkettim. Sanırım yapısal genetik. Doktor bi sorunu yok dedi