Sna_ekn merhaba ,boya konusunda dikkat edilmesi gereken 3sey var
1.si tabaka oluşturmaması gerekir( oje gibi ,boya yaparken saç diplerine gelmemesi gerekir o yüzden deri yüzeyini boya kaplarsa su saç derisine temas etmez gusül ve namaz abdesti olmaz )
2.si boyanın rengi siyah olmayacak.
3.sü de boyanın içeriğinde dinen necaset sayılacak malzeme olmayacak o yuzden kimyasal değil bitkisel boya daha çok kullanın derim .
Birde eğer ilk dogumunuzsa kanamaniz bittiyse illa 40 gün dolsun diye beklemenize gerek yok,gusül abdesti alabilir ibadetlerinizi yapabilirsiniz .
aklinizdaki soru isaretlerine yanıt bulmanız dileğiyle hoşçakalın :)