Sumeyraas Kızlar bugün memlekette köye gitmiştik. Kedi oğlumu tırmaladı. Kanamadı ama derisi biraz soyuldu. Kırmızı görünüyordu. Kuduz aşısına gerek var mı? Başından geçen var mı? Sokak kedisi ama aynı yerlerde dolanıyormuş.
eylulada28 Sumeyraas beni ve küçük yeğenlerimi hatta tüm ev ahalisini arada bir tırmalayan yaramaz bir köy kedimiz var hiç sorun yaşamadık hatta beni hamileykende tırmalamıştı😅
nisaballinannesi Sumeyraas valla biz 4 doz yaptırdık araştırma hastanesi yapıyor Muş zaten bizşm doktor mutlaka yaptırmamızı söylemişti bnce sizde yaptırın ne olur ne olmaz
Sunlight Sumeyraas Sokak kedisiyse ne olursa olsun yaptırın kesinlikle risk almayın. Zaten doktorunuz direkt yaptırın diycektir sokak kedisi olduğu için. Benim oğlumu komşumun ev kedisi tırmaladı onda bile tırmaladığı yer 2-3 gün sonra balon gibi şişti enfeksiyon kapmış antibiyotik kullanarak düzeldi.
Sumeyraas Divayorgun farklı şeyler söylüyorlar. Başından geçen vardır diye yazdım ama doktoruna sormakta fayda var sanırım i. Kuduz aşısı çok ağır bir aşı boş yere vurdurmak istemiyorum.
Sumeyraas nisaballinannesi çok ağır bir aşı diye biliyorum. Öyle mi acaba? Bazı doktorlar kediyi takip edin vs. diyorlar
Sumeyraas Sunlight ya evet başka hastalıklarda bulaşabilir ama kuduz aşısı çok ağır diye biliyorum. Boş yere de vurdurmak istemiyorum.
nisaballinannesi Sumeyraas biz kediyi de takip ettik evet ağır olduğu için sadece araştırma hastaneşeri yapıyor diye biliyorum 3 hastane gezdim çok şükür hiç bir sorum yaşamadık bildiğiniz kavga etti kediyle 10 tane filan iz vardı kızımda
Deletedmom_33 Sumeyraas sokak kedisi olduğu için götürün bence. Evde kendi kedim oynarken kafasını çiziyor oğlumun ama kuduz aşısı olduğu için kedinin önemsemiyorum haftalık tırnaklarını da kesiyorum yüzeysel çiziyor sade kızarıklık oluyor
Masumkelebek Sumeyraas Ayrıca diye biliyorum. Yetiskinlerde ona bakmıyorlar hemen yapıyorlar ama bebekler nasıl yaklaşırlar bir sormak lazım. Ama yaparlar bence