3 yaşındaki oğlum bu zamana kadar tuvalet egitimine hic yeşil ışık yakmadı. Lazimlik ve adaptor aldik ama hic ilgisini çekmiyor. Eylulde de okul başlıyor. Artik bi şekilde adapte etmeye baslicam. Benim gibi anneler varsa birbirimize destek olup güzel ve sağlıklı bir adım atabiliriz diye düşündüm. Var mısınız?