Hanımlar size şöyle anlatayım mesela 2 hafta iyi besleniyorsa birden bire bıçak gibi kesiyor yemeyi. Hadi zaten ek gıdada hic bir zaman iştahlı bir bebek olmadı kızım ama biberon mamasını severek içiyor sonra bir anda bir şey oluyor içmemeye başlıyor bu böyle 1 2 hafta sürüyor sonra kendiliğinden yine başlıyor bu hep böyle… başlarda kafama çok takardım simdi nasıl olsa tekrar beslenmeye baslar diye kafama takmıyorum ama bu durum çok tuhafıma gidiyor bir bebek bunu neden yapar ki yaaa. Başta doktorlara götürdüm kan idrar vs tüm tahlilleri yapıldı her şey normal görünüyor🥴 bu tekrarlayan durum sizce neden olabilir?