Kızlar bebeğim sürekli ağlıyor nedenini bilemiyorum kucağımızda dururken birden bire ağlama geliyor kıpkırmızı oluyor ağlama krizine giriyor emzirmeye yatırıyorum daha öok ağlıyor sadece sallayınca duruyor neden olabilir acaba uyanık olduğu zaman yarım saat iyi gerisi hep ağlamalı emmiyor da bi uyandığı zaman uyku sersemiyken ne emdi o neden olabilir ki yaşayan oldumu ?