Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim 32 günlük. Çok açık bembeyaz tenli. Sadece kucakladığımız da çok haff morarıyor gibi oluyor. Bırakınca hemen düzeliyor. Başlarda çok daha yoğundu ama gittikce azalıyor gibi. Yaz bebeği, kollar bacaklar açıkta durduğu için daha çok farkediliyor.kolu sarkık durunca sıkışınca vs. Kan akışlarının henüz tam düzene girmemesine bağlıyorum. Normal midir bu durum. Aynı günlerde olup benzer durumu yaşayanlar ne zaman düzeldi sizlerin?