Ikrazumra19 Kizlar bayramdan sonra 4 yas asimiz var nasil davranmam lazim fikir verir misiniz 1 tane mi yapiliyor nasil oluyor anlatiyorum aslinda ama pel orali olmuyor zorla alip kucagima yaptirmakta istemiyotum sizin nasil gecti zormuydu
Biricik_11 Ikrazumra19 Benim büyük kızım geçen sene oldu ilk etapta çok korkuyordu sağlık ocağına gitmeden önce konuşun ikna edip öyle götürün bi sıkıntı olmaz inşallah tek aşı oluyor
BuseTolgaTaha Ikrazumra19 biz de yeni yaptırdık iki koldan yapılıyor çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık
Dondurmalikahve Ikrazumra19 2 yaş aşısınında korkmuş muydu belki sevdiği bişeylerle kandırırsanız durabilir.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elisa34 anlatıyorum pek oralı olmuyor dediğine göre 4 yaş aşısı 4 aylık çocuğa neyi anlatıcak 😂😂
Ikrazumra19 Biricik_11 tsk ederim konusuyorum ara ara soyluyorum aslinda ama basta tamam diyip sonra gitmiycem diyir
Ikrazumra19 Dondurmalikahve 2 yas ister istemez biraz skntili olmustu ama umarim bunu kolay atlatirirz
Minnosannesii Ikrazumra19 kızım ayın 5′inde 4 yaşına girdi ama henüz ebemiz aşı için aramadı.🤷 4 yaş aşı olduğunu bilmiyordum.