Fazo Selam arkadaşlar bebeğim 2 aylık meme ve mama birlikte gidiyor doymadıgını düşündüğümde mama veriyorum sma confort kullanıyorum ama değiştirmek istiyorum bebelac gold gazlı bebekler için mi kullanan yada başka önerisi olan var mı
hope-full Fazo Ben bebeğime her markayı denedim neredeyse ve kesinlikle SMA hiç gaz yapmadı 7 aylık olduk hala aynı kullanıyorum meme emiyor fakat doymadığını düşündüğüm zamanlarda sizin gibi mama ile destekliyorum🙏🏻
Linaamom Fazo Sma optipro kullanıyorduk acayip gaz oldu Golden Goat a geçtik ilk içtiğinde gazı çok rahat çıkardı tabi kolik bebek gene gazlı oluyor ama Sma da daha çok sıkışıyordu
Fazo Ebrulavinya her bebek aynı olmuyor başından beri hep bu mamayı kullandık ama gazı hep vardı başka mama deneyip belki azalır diye umut ediyorum başka bebeklerde daha iyi olabilir belki bilmiyorum ama anne sütü içtiğinde de aşırı gaz doku bi çocuk maddi olarakta yordu acıkcası fiyat zaten gaz sancısı cekiyorken uygun fiyatlı mamalara şans vermek istedik bugün bebelac gold aldık küçük bir paket deneyip bakacağız