Annis-ogul Mekselinabyb hayır vermiyorum. Takip ediyorum bi vücut ısısı çıkmaya başlarsa oyle veriyorum .bazi çocuklara etki etmiyor vasıflarını ediyor aşı. Alıştırmamak gerek bünyeyi
minikkusuuummm- Mekselinabyb hayır ateş olmadan vermiyorum. Ki hiç vermedim bu zamana kdr cok sükür. Sadece menenjit aşısı ateş yapabilecegi için doktorumuz öncesinde kendi vermek istemişti. Onun dısında öncesinde ve sonrasında hiç vermedim
Deletedmom5284 Hayır menenjitte bile gerekmedikçe vermedim su ile düşürmeye çalıştım aşı yerlerine gelmeyecek şekilde
Minnakordek Ben vermiyorum herkes ver dediği halde bünyesi alışmasın ilerde daha ciddi anlarda etki etmez 37.5 38 olunca veririm onun dışında vermeyi düşünmüyorum
Gkcylmaaz Doktor kesinlikle vermemem gerektiğini söyledi. Ateş 38 i geçerse vermem gerekiyormuş. 38 ateşte de verme dedi. Soy duşa sok geleneksel yöntemlerle devam et emzir vs dedi 38 i geçince şurup verebilirmişiz
Cirkinfasulyeninannesi Bana da ateş çıkmaya başlamadan vermememi söylediler. 5-6 saatte bir verilebiliyor, ateş çıkmadan verirsen ateş çıktığında saati gelmediyse verecek birşeyin kalmaz.
Deletedmom737383 Mekselinabyb Bunla ilgili post açmıştım verme dedi herkes çevrem de ver demişti iyi ki vermedim ne ateş ne bir şey hiç bir şey yaşamadık. Tavsiyem verme çünkü canlı aşılar olduğu için etkisini öldürüyormuş
Balkizlarim Mekselinabyb 3 kızımda da vermedim ne zaman ateşi 38 gördüm biraz dus ile indirdim baktım bidaha çıktı sonra calpol veriyorum.
Zlm Mekselinabyb hayır tabikide belli bı dereceyi gecmiyosa aşıdan sonrada vermem ateş bebeğin vücudunun savaştığını gösterir
Momonlyn Mekselinabyb Hayır vermiyorum ateşi çıkmasa yada çok huysuz olmadığı sürece ilac taraftarı değilim 😇
Oykununnannesii Bana doktoru 6 aydan önce hiçbirsey kullanma dedi ama geçen gittiğimde sağlık ocağındaki doktor calpol yazdı öbür ay getirmeden içir dedi bebeğim 3 ay 20 günlük çok tereddutte kaldım ama buraya yazılanları okuyunca vermeme kararı aldım
Papatyamkuzum Mekselinabyb ben hiç vermiyodum. Ama menenjit aşılarının ikinci dozlarını vurmadan önce doktorumuz verdi. Önlem amaçlı veriyorum dedi.
Asl90 Mekselinabyb tabiki verilmez. Çoğu aşı ateş yapmıyor zaten yapsada çok kısa sürüyor. Ateş yapma olasılığı yüksek olan aşı ikinci ayda yapılan verem aşısı gerisi ateş yapmıyor oğlum çok hassa olmasına rağmen sadece 2. Ay aşısında ateşi oldu oda gece başladı sabaha geçmişti. Calpolu 38. Derceyi görmeden vermeyin ateşten korkmayın özellikle bebeğiniz 3. Ayı geçmişse hiç korkmayın.