Mihran_ada 58 gunluk olduk 2. Haftadan berı gazı var.. Rezene, kımyon, biogaia damla, sab simlelx damla kullanıyorum ona ragmen gazı var ama sab simlelx verınce dınlenıyor sureklı vermıyorum cok aglarsa verıyorum doktorumuz öyle dedı ama ne yazıkkı yedıklerıme dıkkat ettığim halde gecmedı doktorumuz 3 yada 6 ayda gecer dedı