Kızlar 1 yaşında kızım var buzamana kadar hep böyleydi kimseye gitmez kimsenin kucağına almasına izin vermez alırlarsa ağlar hemen bana atılır eşime bile gitmek istemiyor eşim alıyor kucagimdan ağlıyor hemen beni istiyor annemle 2 güne bir görüşürüm hergun görmesine rağmen onada gitmez ağlar uzaktan sevdirir kendini odadan ciksam arkamdan ağlıyor bu hep böyle mi dewam edecek çünkü bu zamana kadar hep böyleydi bilen vrsa yardımcı olabilir mi kızım neden böyle yapiyor