Esmanurr Selam kızlar eşimle kısa süre önce boşandık bugün babası aldı 7 8 saat emzirmedim sütümün tadına baktım cok ekşi geliyo biraz sağdım ama cok kötüydü neden olur ne yapmam lazım emzirsem sakıncası olurmu
Deletedmom_54 Esmanurr biraz sağıp tekrar denedin mi uzun süre göğsünde kalmış havada sıcaktı bugün yada yedigin bişeyden olabilir mi ? Acaba
Deletedmom_54 hepbahar123 benim sütümde baya baya tatlıydı anneme söylediğimde benim sütüm çok ekşi olurdu iyi ki bana çekmemiş falan demişti
2cocukannesi__ Esmanurr benimde öyle olmuştu ya şekerli birseyler ye bol bol baharatlı şeyler az ye canım sonra geçiyor sen bebeğine cer içsin