Nur234 Merhaba güzel anneler 2,5 aylık bebeğim var ve hamilelikte hiç kullanmadım , doğduktan 1 ay hiç kullanmadım ama son 4 haftadır içmeye başladım siz bırakmak için nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız
Aysgllylcn Nur234 bırakamadım malesef bırakmaya çalıştım bu sefer saçma sapan beslenmeye başladım sürekli yemeye başladım nikotin vurdukça inşallah sen bırakırsın
huzunkovankusu Nur234 hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım bi daha hiç başlamadım. Her içtiğimde ona da içiriyorum diye şartlamıştım kendimi. Onun sigara içmesini ister miyim diye düşünerek bir daha hiç içmedim. Çok zorlandım çok istediğin zamanlar oldu. Bu düşünceyle yaktığım çok sigarayı hiç içime çekmeden söndürdüm. Bi daha içmedim.
sarmaliklahana Nur234 hamileyken 6.haftada bıraktım. Dogumdan 5 ay sonra geri başladım 🥴 Kızım 9 ay 29 günlük günde 4-5 tane içiyorum 🥺