Umayy16 valla ben 1 senedir almanya da yasıyorum 2. Cocugumu burda doğurdum ama vatan başka yaa imkanım olsa orda yasardım. İşleri o kadar yavaski oğlum iki aylık henüz kimliği cıkmadı düşün yani onun yüzünden kızımın en uzun okul tatili olan yaz tatilini iple cekiyordum ama o gitti biz bebişin psaportu henüz gelmediği için gidemedik. Her seyleri çok yavaş bıktırıyorlar artık en ufak bir şey olsa bu yavaşlıklarından sinir geliyor insana 😀 tek artısı geçim yönünden rahat olursun ama sevdiklerim yanımda olmayınca inan onu bile bazen gözün görmüyor